A Windows Áruház működése során sokszor hibába ütközik a felhasználó. A hibák nagy része az Áruház működése során keletkezett cache állományokra vezethető vissza.
Lehetőség van arra, hogy az ideiglenes állományokat töröljük és az Áruház működését helyreállítsuk:
Próbáltam de nem ükszik. Egyébként mindíg a hotmail-es fiokommal lépek be. Annyira azért nem izgat a store, hogy ujrahuzzam az egészet. Amit belinkeltél azt azért nem tudom kiprobálni mert olyan gyorsan dob vissza, hogy nincs elég idő az egeret a sarokba vinni.
Sajnos már több ízben okozott problémát az Áruház működése a Win8 Pro-ban. Főleg abban az esetben amikor local userként -azonosítatlanul- akar valaki belépni, de más problémák is vannak. Telepítsd újra a Nyolcast, ha egyáltalán nem akar működni az Áruház. Itt esetleg még van megoldás http://windows.microsoft.com/en-US....ems-app
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak. [ Regisztráció | Belépés ]