Főoldal » 2013 » Február » 26 » Az Áruház gyorsítótárának frissítése
13:37:42
Az Áruház gyorsítótárának frissítése
A Windows Áruház   működése során sokszor hibába ütközik a felhasználó.
A hibák nagy része az Áruház működése során keletkezett cache állományokra vezethető vissza.
 
Lehetőség van arra, hogy az ideiglenes állományokat töröljük és az Áruház működését helyreállítsuk:
 
Futtatásba (Win+r) írd be wsreset.exe
(majd nyomd meg az OK gombot)
 
Ha ezt a képet kapod, akkor minden rendben.
 
Kategória: Rendszer (Windows 8) | Megtekintések száma: 2690 | Hozzáadta: Mesant
Címkék (kulcsszavak): Windows 8, windows store, Áruház

Hasonló anyagok:

Összes hozzászólás: 4

sanyoka | 3. hozzászólás | Dátum: 2013.03.12

Próbáltam de nem ükszik. Egyébként mindíg a hotmail-es fiokommal lépek be. Annyira azért nem izgat a store, hogy ujrahuzzam az egészet. smile Amit belinkeltél azt azért nem tudom kiprobálni mert olyan gyorsan dob vissza, hogy nincs elég idő az egeret a sarokba vinni. biggrin

Mesant | 4. hozzászólás | Dátum: 2013.03.12

Akkor
 majd a legközelebbi telepítés segít, de az is lehet, h a mai frissítések közül valamelyik...

sanyoka | 1. hozzászólás | Dátum: 2013.03.12

Nálam nem mükszik Win8 Prof. Az áruházra kattintva visszadobja a csempés kezdőlapot. Amikor az itt leírtakat megcsinálom akkor szintén azt csinálja.

Mesant | 2. hozzászólás | Dátum: 2013.03.12

Sajnos már több ízben okozott problémát az Áruház működése a Win8 Pro-ban. Főleg abban az esetben amikor local userként -azonosítatlanul- akar valaki belépni, de más problémák is vannak. Telepítsd újra a Nyolcast, ha egyáltalán nem akar működni az Áruház. Itt esetleg még van megoldás http://windows.microsoft.com/en-US....ems-app
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]