Főoldal » 2014 » Június » 28 » Egy kellemes szombat délutánom története az internetszolgáltatómmal
18:05:24
Egy kellemes szombat délutánom története az internetszolgáltatómmal

Reggel, ahogy bekapcsoltam a gépet, észrevettem, hogy valami az internettel nem stimmel. Elvileg 10/0.5-ős van, ha jön rendesen, akkor elég, bár lehetne jobb is. 2.5-3Gb lézengett az éterben, sőt volt amikor felduzzadt egészen 5-5.5-ig.


Gondoltam, majd megjavul és tettem a dolgomat tovább, a hatalmas sebesség mellett. Már egészen hozzászoktam a tempóhoz,
megebédeltünk (addig kikapcsoltam, hátha kipiheni magát), majd egy kicsit mással foglaltam el magam. Fél 2-kor támadt egy
ötletem, hogy mi a helyzet a tempóval, hát bekapcsoltam a gépet. Mondanom sem kell, a 2Mb az stabilan tartotta magát, hát mondom, itt nincs mese, valamit lépni kell.


Telefon a kézbe, és mindentől elszánva, bepötyögtem a varázsszámot, "1412". Két-három csörgés után már az automata
üdvözölt, és kérte, hogy a személyes kiszolgálás érdekében nyomjam meg a 9-es gombot, hát gondoltam miért ne.
Ismét a kellemes automata megkért, hogy válasszak a menüpontok közül. Gondolom sokan beszéltetek már ezzel a
szolgáltatóval, a szám alapján lehet tudni, melyikről van szó. A menübe sétálva kb. 7-8 számjegy megnyomása után a célhoz értem, két szóban: Internetszolgáltatás > Hibabejelentő. A kellemes hangú automata kéri az MT azonosítót, és az 5 számjegyből álló titkos jelszót, ami megadása után közli, hogy az azonosítás sikerült, és a beszélgetés rögzítve lesz.

Valószínű a kapcsolásig kb 5 perc van, a forgalom miatt, ha nekem ez sok, akkor hívjam őket nem csúcsidőszakos időben. Gondoltam, ha már idáig elkeveredtem, akkor le nem teszem, várok türelemmel, és a 4. perc környékén....
   
 "Jó napot kívánok, xy vagyok, miben segíthetek?"( Végre egy emberi hang kb. 10 perc után)
Válasz: Jó napot kívánok, xy vagyok ....-ról, és a következő a gondom: A 10 megás net sebességemből 2-3 mega van meg,a többi nem tudom merre lehet.
Kérdés: Kérem adja meg a titkos jelszava 2. és 4. számát.
Válasz: x és y


Kérdés: Köszönöm, egy kis türelmet kérek, ameddig a gép betölti az ön adatait.( Kb 1 perc alatt töltötte be neki az életrajzomat, nekem ennyi időalatt 0-ról az egész rendszer feláll, pedig nincs olyan szuper gépem).
Kérdés: Köszönöm a türelmét, és már is nézem a grafikont...., valójában látok egyenetlen jelet.Próbálta a modemet újraindítani? És milyen operációs rendszert használ? Milyen oldalaknál jelentkezik a probléma?
Válasz: Egyszer próbáltam,de szerintem nem modem probléma, sőt biztos nem. Egy hónapja cserélték le, most Technicolor 7200.20-as van, és idáig gond nélkül ment.

Az Oprendszerem 8.1-es, és nem oldalfüggő a jelenség, mert a Google főoldalán mérve mutatja sebességteszt ezt a remek értéket.


Kérdés: Hm...(ismét 30mp síri csend). Hölgyem, szerintem az ön otthonában lehet érintkezési hiba, vagy pedig a hálózati beállítás elállítódott. Használ Router-t a lakásban?
Válasz: Biztos nincs érintkezési hiba, mert átnéztem mindent, a kapcsolatok pedig változatlanok tegnap este óta.
Router nincs a lakásban, csak modem. Amugy két hete nem látok mást, mint a szerelők szaladgálnak az oszlopokon, mint pók a falon, nem lehet, hogy most is valamit javítanak esetleg, és azért akadozik?


Kérdés: Nem tudom merre járnak a szerelők,de türelmet kérek, utánanézek, hogy a környéken van-e esetleg karbantartás?
( Most másfél perc síri csönd megint..) Köszönöm a türelmét, most kaptam az információt, hogy már végeztek.


Én küldeni fogok a modemre egy frissítést, miután végeztünk, megkérem kapcsolja ki a számítógépet, és 5 perc mulva indítsa el. Amennyiben a hiba nem szűnne meg, akkor jelentkezzen, és felveszünk egy jegyzőkönyvet, és kollégáink 72 órán belül megkeresik, és kijavítják a hibát.
Köszönöm a türelmét, tudok még valamiben segíteni?
Válasz:Köszönöm a segítségét,másra nincs szükségem, csak a netet szeretném rendesen használni. Viszonthallásra!!!


És 5 perc mulva a net megjavult, és repül mint azelött. Ezt a kis cikket csak azért írtam,hogy mint látni lehet, a szolgáltató először az ügyfélben keresi a hibát, mondván náluk minden 100%-os. És nem szabad engedni, hogy lerázzanak, főleg ha biztosra tudjuk, hogy otthon nincs semmi gond. És ha kell, mindennap kell telefonálni, addig kell őket csesztetni, amíg tökéletes nem lesz minden!!!


És javaslom, a mobilt töltsük fel a telefonálás előtt teljesen, mert nekem ez a hadművelet 37perc 40 mp-ig tartott!!!



Kategória: Egyéb | Megtekintések száma: 872 | Hozzáadta:: Gabesz1
Címkék (kulcsszavak): router, modem, javítás, Telekom, hiba

Hasonló anyagok:

Összes hozzászólás: 3

Driv3r | 3. hozzászólás | Dátum: 2014.06.29

Nekem is már volt jó néhány beszélgetésem a kedves T-Home-os ügyfélszolgálattal, főleg még évekkel ezelőtt. Akkor még elég gyakran, mert az esti 6 óra utáni időszakban volt, hogy 0,1-0,5 közötti letöltést produkált a hálózat. Imádtam, hogy mindig ugyanígy elakartak küldeni, hogy a hiba nyilván nálam van...

De végül megérte, mert sokadik telefonálás után tényleg jó lett, azóta pedig nincs is különösebb baj. Amit külön imádtam az a kiküldött SMS-ek, amiben mindig leírták, hogy a "Hiba elhárítását elkezdtük" és mikor befejezték "A hibát sikeresen elhárítottuk", igaz az első párnál semmi sem változott de nem baj. Viszont az egyik az örök kedvenc  marad, egyszer előbb küldték el a hibát elhárítottuk üzenetet, órákkal később pedig a kezdetét jelző SMS-t.  tongue Szóval a T-Home-nak már időgépe is van, de az internetet még így sem tudja mindenhol normálisan megcsinálni.

Egyébként gratulálok a cikkhez, szuper lett!

andras999 | 2. hozzászólás | Dátum: 2014.06.28

Nagy igazság, hogy ki kell tartani... ( A CIKK SZUPER LETT)

Nekem is most másodszor van az hogy a routeren ég a led, hogy van Internet de mégsincs valójában.

Amikor először fordult elő 5 és fél hónap elteltével volt ideje apumnak szólnia aztán kiderült,h ogy csak eljelejtette a bejelentkezési emailt és jelszót.(Itt volt az, hogy mi is majd fél órát beszéltünk az ügyfélszolgálaton, mert vbennünk kereste a hibát mint ahogy fentebb is írta Gabesz1.

Most másodszorra meg valami hiba van de most tud mindent csak apámnak nem volt ideje szólni így Most Mobilinternetet kell, hogy használjak, de nem vészes jobb mint 5 hónap net nélkül ...

Mano1980 | 1. hozzászólás | Dátum: 2014.06.28

biggrin
Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]